Snablar oxå


>>>Efter en grundlig undersökning säger doktorn:
>>>- Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt
>>>din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.
>>>- Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen:
>>>- Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel. Den
>>>går ut på att man implanterar musklerna från en elefantunges snabel i
>>>penis.
>>>Mannen tänker över saken och säger så:
>>>- Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle
>>>ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!
>>>Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat. Några veckor
>>>Senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att
>>>fira sin nya utrustning. När de sitter till bords, känner han hur det
>>>rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont. För att dämpa
>>>smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen.
>>>Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och
>>>greppar en källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner ner
>>>i byxorna igen.
>>>- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du
>>>göra det
>>>igen?
>>>Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:
>>>- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en fralla till i
>>>röven!

Google Video - Top 100 New Videos